Friday, September 25, 2009

Raya Datang Lagi..


Raya 1430H...

Ni raya ke-5..bru nk tulis kat blog..huhu..sgt mals act..

sok pg2 nak balik penang..rmai yng tya asal aku lik awl...sebabayerr..FYP la..pe lg...slalu wat aku sush ati..haha


nsb baik ader la 2 insan yg balik awl gak..fatin and fatimah..huhu..

raya kali ni..sentiasa meriah mcm dlu2 gak..hehe..raya kat alor setar..n mayb ni raya terakhir aku dpt duit raya dr pak cik .makcik n kezen2..coz raya dpean aku dh ader keje..insyaALLAH..makayerr,aku gk yg bg duit raya..haha..

and..raya lebih bmakna coz my parents..insyaALLAH akn g Mekah tuk menunaikn haji pd bulan November nie...

wpun di akhor2 ari raya b4 lik kg baku bz dgn FYP..smpai je umh...x der nk pkr lg dah..haha..yg penting raya kn..hehe..

tahun nie balik Kg Simat gak..g kubur arwah atuk and adik..

thn ni gak..kwn2 dr ASBKJ yg x penah2 sampai umh aku dpt dtg..seronok sgt!lme sgt x jumpe diaorng...

sok,pulang ke tempat menimba ilmu..x sabar2 nk wat keje(ayt mbina semagt ni..haha)..moga semuayer bjln dgn lancar..insyaALLAh...

kesempatan ni...saya,RUZANNA SHAZWANI AZAMAN ingin mgucapkan Selamat Hari Raya..Maaf Zahir & Batin kepada sesiapa yg bce blog saya..Moga kesalahan dan silap saya mndpt kemaafan dr anda..Assalamualaikum..

p/s:gmbr2 raya kat my FB..hehe

No comments: