Tuesday, June 8, 2010

This is IT!

ari ni..student USM dpt tau result..

aku rasa rmai yg bersyukur or gembira or puas ati dgn ape yg diaorng dh usahakn selma nie..


di facebook, kegembiraan nie dikongsi bsama sama..


liyana justani
-
Alhamdulillah,penat lelah aku selama 2 sem akhrnye berbaloi jugak

zarep mohd nor-
really2 thank you Allah~Alhamdulillah

puteri raifana-
Finally..Alhamdulillah... Congrats semua!!

xira burhan-
alhamdulillah ♥
ps:: congrates pada mereka --> BACHELOR OF SCIENCE (HONOURS) ~ :) ho0yeahh!

farhamizah-
Result penuh USM dah keluar.. Alhamdulillah..

wani nasir-
ku kirimkn kabar gembira ini untuk mu...(^.^)

efa hanim-
alhamdulillah..result da kuar.

syafiq zainuddin-
Status: BERIJAZAH...OMG!!! Am i dreaming...?
that sounds GREAT...!!!

seronok kan..


setelah 3 thn..berusaha sedaya upaya..

study, mghabiskn masa dgn kwn2, enjoy dgn kehidupan kat U, penat lah,sedeh,kecewa dgn FYP..stress..kesempitan duit..huhu..

hoooooooooooooraayyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!

guys!!kita dh ader DEGREE..superb dude!!!
sewiwes aku nk ambik gmbr mcm nie..haha

YA ALLAH..ku syukuri segala rahmatmu..

kwn2ku di USM..
jumpa time konvo key!!!

9 comments:

MANMIDLE said...

tahniah,bersyukur kita kpd allah kerna mengkabulkan doa2 kita,tapi ingat pejalanan masih jauh.....ada berbagai2 ranjau dan dugaan ,oleh itu selamat datang ke dunia baruuuuuuuuu.....yakin,tabah,sabar yg penting bertawakal kpd allah.

syafiqz said...

haha...
suke entry ko yg ni...
congraattzzzzz......
all the best 4 ur future undertaking...hehe

milah hasan said...

yeay! :D

aKu Ruzanna.. said...

abah: :)

syafiq: me too!!

rasis:yeahhhhhhhhhhh!

xiraburkhan said...

superb entry kak zana(!!) *doublehugs*
nant kte amek gmbar begitu dkat dpan skuL bio!! 0wh yeahhh!! :D

-zArEp- said...

xira:huh,asal ko pgl mkck ni akak??

Unknown said...

zanna,

congratulation dear.. welcome to the real world!!

jangan lupa bagi kak yong rasa gaji first ok.. hihihihi.. :P

aKu Ruzanna.. said...

xira: more hugggggggggsssssss for u..wink3
zarep:sibuk je!!asl?ko nk jdi adik aku gak ke??haha
kaky0ng..mesti la!!insyaALLAH..hehehe

CPM Nadiah Azizan said...

aku pong heppy jugak!!
cepat laa grad ,,,mau jumpe korg sumerr!