Monday, August 23, 2010

Rutin Ramadhan

agak lama x bpuasa sebulan dengan family..

rsa yer..start masuk matrik kot..

maka,dlm tgh tnm anggur nie..duk umh je.huhu..

ni la rutin harian ku..sbgai konon2 ank tunggal(adik2 kata asrama)

5.15- sahur smbil tgok nur kasihwpun dh tgok cter ni 3 kali kot..huhu..act,xder cter yg nk tgok pg2 nie..

5.30- smbil mkn2 nie..tgok gak cter Qalesya musim 2..huhu..

5.50-solat subuh..

6.30- bukak tingkap,bkak laptop..on9...kalo rajin,pg2 nie duk jdi job hunter..ikut kerajinan..huhu..jrng 0n9 mlm..
ad gak kemas2 umh..ngeee


kal0 abh n ibu nk kuar..aku akn ikut..xm0 la duk umh s0rng2..lg aku b0san..huhu..
x g mne sgt..bahau la destinasi yerr..ngeee..

lepas s0lat z0h0r..

pgg la rem0te 2..tkar2 channl..tekan sana tekan snie..smpai la jumpa yg sesuai dgn jiwaku..

3 pm- tgok cter thailand

bru je pun tg0k cter nie..haha..best juga..pasal se0rng makcik ni nme pwanree n ank tiri yer rangr0ng y nk merebut harta..rangr0ng nie cantik tp jht pula..wheee...

4 pm- tg0k safa dan marwah..

cter ni bru je start..sal dua 0rng kwn baik..if aku dpt ank kembar pompuan..aku nmakn safa n marwah..bkenan tul aku dgn nma nie..wah!!berangan kn..hahaha..ost dia pun best..biar aku jatuh cinta by ST12..

5 pm-solat asar..

6 pm-ibu dh ready nk memasak..sepjng cti ni..aku harus blajar memasak yer..wink3..smbil2 tue tg0k jejak Rasul

630 pm- smbil2 tue..tg0k gk cter..cinta kirana..
citer ni mgantikn cter benci bilang cinta yg aku tpaksa tg0k sbb ibu tg0k..huhu..
cter ni pun layan je..

7.20 pm-ready tuk buka puasa..abah akn g masjid dlu..maka ibu n aku akn bkak bdua..if adik2 balik..brempat lar..huhu..
mkn ringn2 dlu..s0lat mghrb..bru melantak..haha

730 pm- mkn smbil tg0k geng surau kat astr0 0asis..mmg kelakr la cter nie..huhu

820 pm- ready tuk g s0lat tarwh..

1015 pm- balik dr terwh..mkn wt kali kedua..if ad m0reh..akn telan m0reh la..

pastu akn tgok tv..tv..tv..smpai aku rsa ngantuk..kalo rajin mbaca..bce la pe yg ptt..kal0 x..td0 je la..


2 la aktvti smpai Ramadhan setkt nie..

mmg byk cter ind0n aku ikut..nsb baik ad drh ind0n sket..hahahaha..

insyaALLAH nk lbh kn ibadah..ibu kata, 10 mlm pertengahn mlm pengampunan..10 malm terakhr..Lailatul Qadar ..

selamt bpuasa kwn2..if ad rzki,leh bka sma2..rindu life kat asrama dlu..sahur mkn biskut je,xpn pun sandwich..if rjin li nsi..xpun minum air je..hua3..ptg2..g bzar..buka puasa rmai2..share2 gtu kn..rindu yer ukwah mcm 2..:)

3 comments:

-zArEp- said...

selain slot cte indon,juge terdapat slot yg dpt kte perhatikn dictu,boleh dikatekan byk la....iaitu slot 'mknn'

Ashraff said...

dr rutin ko ni....mcm dipenuhi dgn hubungan ko and tv je....xde plak psl tlg mak ke...kahkah~ apa kata ko blajar ckp indon! hah ley letak dlm resume ko nnt..haha...

ala rutin ko tu lebih kureng sama mcm aku..

tp aku lebeyh kan rutin tido aku~

aKu Ruzanna.. said...

zarep: nk mgutuk aku distu ya..haha

acap:eh!ad tau..aku x nk la tjuk lebh2 kn..haha..wah!tid0 je yerr..nnti jdi mcm fattmatt plak..wakakakakakaH!