Sunday, December 27, 2009

N.E.W

*entri ni aku awlkn coz lps ni busy dgn kelas n as usual my lab...hehe

sok bermula la sem baru buat aku..sem 6 n sem terakhir tuk aku n sape2 yg wat degree 3 thn start sesi 07/08...

myb masih x terlambat lg tuk myucapkan Selamat Tahun Baru tuk semua Muslimin dan Muslimat.. 1431H

dan lg beberapa hari akn sambut tahun baru...2010...

ni beberapa perkara yg aku ingin laksanakn,yg aku plan,ataupn word yg lebih mudah iaitu AZAM;

1.aku ingin perbaiki diriku menjadi hambaNYA yg taat pada perintahNYA,anak yg solehah,kakak yg bertanggungjawab,kawan yg bukn sahaja pd waktu suka tetapi duka juga.

2.stop being negative thinker!sentiasa berusaha tuk menyelesaikan sesuai perkara dgn sendirinya.jgn fikir menda yg remeh temeh sgt sampai aku yg sakit.

3.dont be too sensitive to anyone,anybody..be natural,be myself..dont be hipokrit..

4.menghargai orng2 yg aku sayang..my family, my friends,n orng2 yg sayang aku jugk..

dats about wat i want to change about myself..

next...

5.selesaikn my final year project dgn cemerlang..all out!buat yg terbaik..A for all subject..maintain 3 n above..

6.graduate dgn sgt3 cemerlang.ingt harapan my parents,my family..

7.dapatkn keje!!!yeah!

8.saving duit..

pasal relationship?haha...

9.insyaALLAH,ader jodoh..ada la..

10.hmmm,byk lg yg terpkr dlm otak nie..tp xlarat n taip..haha

hope sem baru,tahun baru...aku akn jdi insan yg lbh baik dr yg sebelum nie..moga ALLAH permudahkn urusan hidup dan kerja kami.Berikan aku kekuatan dan keteguhan iman tuk menempuhi segala dugann dariMU..redhailah n berkatilah perjalanan hidup kami..

p/s: saya sayang diri saya,abah,ibu,angah,fatin,my family,kwn2 yg sentiasa ader disisi saya dlm susah or senang..Moga ALLAH sentiasa melindungi kita..

No comments: