Sunday, October 10, 2010

Wedding Natrah

dikesemptan aku masih lg menetap dirumahku syurgaku...aku menolong Datin Natrah Nasir mbuat psiapan perkahwinan dia..

myiapkan goodie bags..wat keje smbil bgosip dgn adik2 dia yg kepoh 2..huhu

ari khamis g mbawa bakal pengantin berinai kat kedai cik kasturi...dr kul 10 smpai kul 4 ptg..natrah wat kaki n tgn..adik2 dia wat tgn jer...dia suh aku wat..xmo la..kang aura kawin dekat sgt(ye ke??)..huhu...balik2 je sedara mara dia dh dtg..

ni antara gmbr2 perkahwinan dia..

hantaran dari pihak perempuan
majlis pernikahan ari jumaat(8/10/2010)..lepas asar..dgn skali lafaz..waaaaaa..msa dgr dia akad 2..sob3 juga la..xdpt la leps ni nk bgosip2 time raya..hua3..kawanku dimiliki orng sudah..huhu

malam nikah 2..ad malam Bollywood!famly dia semua kai ala2 shah rukh khan n kajol..huhu..aku je kai tshirt..^^


berarak raja sehari!encem x pengapit lelaki..wuhuu!kakak natrah yg sulung jdi pengapit pempuan...adik dia yg kembar..jdi flower boy..



time ni natrah nak pengsan..huhu..kawin pun stress kn..ngeeeeeeeeee





sebelum ni,kai baju nie..xpenh nmpk gemuk plak..arghhhhhhhh!!!
mlm 2 ad joget lambak n majlis potong kek, aku x dpt g..huhu



SELAMAT PENGANTIN BARU..moga 'masjid; ni kekal hingga ke akhir hayat..dikurniakn anak yg soleh n solehan..dimurhkn rezeki n diberikn kesihatan yg baik..^^

No comments: