Tuesday, November 9, 2010

macam taik!!!!!

merujuk kepada perkara di atas...

biasanya orng cakap ayt nie sbb bengang

tp untuk kosa kata hari ini..taik or dlm bahasa penjajah.feces..tp kalo kt lab aku..disebut mcm best sket...

S.T.O.O.L

wikipedia mentafsirkn stool sbgai human feces..sma la dgn pe yg aku tulis tdi...ngeee..

entry ni diilhamkn kerana pada ari nie..

aku bertemujanji dgn MR STOOL...

logik x tgok taik bunyi bruppppp?????hmmm....T_T

ari ni aku mghadap agak2 30 sample stool...

dr yg kaler brown, yellowish cair2...dark brown cair2, yg ad cacing2..yg keras mcm batu (tbayang2 nie)...

bau plak???

mcm taikkkkkk!!!!!..tp mmg pun kn..muahahahahahahahahahahaha..

patut x aku letak gmbr kt sni???..xpe la..lain kali yer kwn2...

tp taik juga aleh jdi 'pujaan rmai'..x caya????kn ad softoy gmbr taik...

pelik kan..x snggup aku nk peluk taik nie..ngeeeeeeeee

smpai disini la...

moga aku x mimpi taik trapung2..


3 comments:

xiraburkhan said...

mana kawan akuuu? T.T"
zanna dah berubah. zanna maen dengan dung [maaf.bahasa betul dia stool]. zanna...zanna..zanna hebat! hahaha
**g0 csi g0!**
[ehem..harap ni entry TERAKHIR tentang itu]
X)

FaSt FuRiyes said...

hahaha..
itu sample paling 'besttt!' kat lab!!
2nd 'bestt!' sample g0es 2 sputum!!
pekat2 melekit2 gitu~huahahaha..

ps:harapan aku cm zirah gak!XD

ps2: cantek bl0g berwajah baru!!

Mustika Farabi said...

xira: ni akn jdi specimen yg aku paling sayang..kah3

fazz: aku rsa..sputum aku leh handle lg kot..haha...
thanks..ngee..tetiba ad kerajinan nk edit2 nie..^^