Wednesday, November 17, 2010

Raya Surprise

jika thn leps aku beraya bsama adik2 sja kerna my parents g haji..

tp kali nie.. aku beraya di perantauan..(KL je kot..haha)

balik2 dr keje..aku n kak nana bfikr nk wt pe mlm raya nie..huhu..

maka kami wt decision nk dinner smbil tgok dvd..^^

ketika aku sedng mgoreng dgg burger..dgr bunyi loceng di tekan btalu2...

sapakah????

aku megintai jendela(mcm lgu mgintai dlm kamar)..

mcm kenal!!!

YAALLAH...melihat wajah orng2 yg paling ku sygi...abah,ibu,angah, fatin..(^_^)

gembira sgt!!!

ye la,,time orng takbir 2..kami mcm blur jer..dh la bdua je kn..huhu..

ibu bwk rendang aym n dgg..lemamg..nasi sebundle..haha..

tgh lapar,,aku balun je la,..

mlm rya dgn fmly!best2..peluk2 ibu,...ngeee..

ni la juadah kami di pagi raya yg sungguh surprise..^^
sebelum g solat raya kat Masjid Negara...

lepas solat my family pun balik...

aku n kak nana gerak g kubur arwah maklang...

then g OU, beraya di sana...huhu...

balik umh je kelaparan..mentedarah la rendang..ngeee...

Selamat Hari Raya Aidiladha kepda seluruh umat Islam....:)

No comments: