Saturday, November 28, 2009

Lambaian Kaabah..

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA 1430H..
ni merupakan raya pertama beraya dengan adik2 je..hehe..

my parents ader call n msj..alhamdullilah, mereka sihat & gembira kat sne..ada gak kerisauan coz kat sne musim hujan..moga2 ALLAH lindungi jemaah2 di sana..


Lambaian Kaabah...


sehari b4 raya, g umh cik habsah..wat rendang n kuah kacang, mmg ibu dh pesan if nk wat rendang, g tya cik habsah..aku byk tolong tgok je..haha..goreng kacang tanah,potong daun kunyit..huhu

mlm raya, kemas umh..vacuum rumah,mop lantai,kemas pe yg patut..mlm 2 jugak cin no dtg, bg rendang daging,lemang and..kuih raya..terharu la saya..adoiii..smpai kuih raya yg dlm bekas bg kat aku..


sok nyer, bgn kul 630..kejut adik2,bkak tingkap..tolong my auntie wt b1,sediakn pe yg ptt..then gsk bju..bkak tv tuk dgr takbir raya..

raya thn ni, sepjng hari tgok tv..kdng2 dh x tau nk tgok citer pe..ptng 2 je my frend dtg,..lme x jumpa..
angah lepas solat raya..huhu

juadah di pagi raya

semua kuih raya tunjuk ye..haha..yg pasti yerr,kami jugk yg akn habiskn kuih raya ni..huhu
and hari ni, wt pertma kali seumur idup..aku masak tuk adik2 aku sbb makcik aku lik umh dia..haha..masak kangkung,ayam goreng and sardin je..^_~..
ptng tdi,lepak dgn natrah and ieja..rindu kat diaorng..

dan sok,nk balik usm dh..settlekn my fyp..x sabar2 nk jumpa Fusarium nie..wink3..




No comments: